23 Şubat 2010 Salı

Artık Kesintisiz Uyku

15 ay gece süren maraton sona erdi. Zaten bir-birbuçuk aydır gece beslenmesini geri çeviriyordu. Az az zaman zaman süt, bal, mama ile zenginleştirilmiş karışımı bazen içiyor bitiriyor ama çoğu zaman verdiğimiz süt ise çok az tüketiyordu. Giderek azalan ivme ile 2 haftadır gece beslenmiyor ve deliksiz uyuyoruz. Bu konuda emin olamamakla birlikte, gece beslenmesinin bir yaşından sonra gerekmediği ile ilgili yazılar okudum. biraz daha rahatlamış olmakla birlikte, hala anne sütü alan ve gece emen bebeklere göre bir adım geride olduğumuzu düşünerek iç çekmiyor değilim.

2 yorum:

  1. Kendisi istemiyorsa zaten içmiyor,biz de 19 aylıkken bıraktık gece kalkıp beslenmeyi şimdi yatmadan önce 1 bardak süt içip yatıyoruz. Ben lise son sınıfta bırakmıştım gece beslenmesini , annem her gece getirirdi 1 bardak süt hahahaha:)

    YanıtlaSil
  2. Gülşahcığım, kesinlikle zorlayarak bu güçük veletlere hiçbirşey yaptıramıyorsun.Birkaç kere belki uyurken gagtırabilirim dedim ama....Onlar evin efendisi,itaat etmekten başka çare yok:)anladım.Biz sütü ancak pipetin hatırına, birde yanında kek şartı ile içirebiliyoruz.

    YanıtlaSil